Direct Channel | Mailing pocztowy Premium Play
16004
single,single-portfolio_page,postid-16004,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing pocztowy Premium Play

O projekcie

Klient: P4 Sp. z o.o. (PLAY) – najszybciej rozwijająca się sieć telekomunikacyjna w Polsce.

Zakres prac – direct mailing (tradycyjny mailing pocztowy) – kreacja graficzna i przygotowanie do produkcji, produkcja koperty, listu, etykiet, lettershop.

Cel działań – promocja i sprzedaż usług dla biznesu.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie skuteczności mailingu – ekskluzywna koperta w kolorze srebrnym, ze złotą etykietą adresową podkreśla rangę przekazu i wyraża szacunek dla adresatów. Wszystkie informacje niezbędna dla nadania przesyłki umieszczone na etykiecie adresowej, żeby nie ingerować w kopertę. Wszystko to, żeby nie obniżać jakości opakowania przekazu. 

Klient

P4 Sp. z o.o. (PLAY)

Data realizacji

lipiec 2014

Kategoria
Direct Marketing, 2014