Direct Channel | Mailing „Portfel pełen profitów”
17180
single,single-portfolio_page,postid-17180,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing „Portfel pełen profitów”

O projekcie

Klient: PROFI CREDIT Polska S.A. to jedna z największych firm pożyczkowych w Polsce. Ich sieć sprzedaży liczy już ponad 3300 Doradców Finansowych, a łączna liczba biur terenowych to 115. Wszystko po to, żeby być pod ręką.

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, produkcja.

Cel działań: Masowa, bezpośrednia sprzedaż pożyczek.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu:
– Gramatura do 50g !!!! – zamiast standardowego listu w kopercie, można wysłać coś podobnego i ponieść te same koszty za dystrybucję. Na pierwszy rzut oka pudełko wygrywa :-) Kosztuje więcej, ale działa zdecydowanie lepiej.

Koszt dystrybucji zabiera zawsze pokaźną część budżetów direct mailingowych, dlatego należy wykorzystać go maxymalnie!!!

Zaznaczę w tym miejscu, że znane są techniki optymalizacji opłat pocztowych i standardowo oferujemy je naszym klientom. 

Jeżeli zastosujemy dodatkowo:

  • brak brandingu na zewnątrz pudełka – niewiadoma potęguje emocje i przyspiesza otwarcie.
  • w środku gadget „przypominajka”- magnes typu złota karta (obraz jej pozostaje w pamięci), na lodówkę, z numerem kontaktowym (namiastka reguły wzajemności). Magnes zawsze sie przyda i żyje długo:-)

Wszyscy wiemy, jak ciężko o pożyczkę w dzisiejszych czasach :-(

Wszystkie zabiegi po to, żeby „Jan Wzorcowy” zwrócił na nas uwagę :-)

Klient:

Profi Credit S.A.

Data realizacji

czerwiec 2016

Kategoria
Direct Marketing, 2016