Direct Channel | Mailing B2B – „Przyjazna Przychodnia”
15699
single,single-portfolio_page,postid-15699,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing B2B – „Przyjazna Przychodnia”

O projekcie

Klient – Godło „Przyjazna Przychodnia” to gwarancja jakości obsługi pacjenta potwierdzona przez ekspertów. Każda z placówek uhonorowanych certyfikatem i godłem „Przyjazna Przychodnia” realizuje w praktyce postulat „pacjent jest najważniejszy”.
Zakres prac – kreacja graficzna, produkcja, dystrybucja.
Cel działań – sprzedaż audytów
Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego mailingu – po raz pierwszy zastosowaliśmy Kolorowankę 3D, jako element mailingu. Elementem loga Przyjaznej Przychodni jest motyl, zatem wybór modelu był oczywisty.

Klient

Agencja Rozwoju Lokalnego S.A.

Data realizacji

czerwiec 2012

Kategoria
Direct Marketing, Kolorowanki 3D, 2012