Direct Channel | Direct Mailing Pro Relaxum
18038
single,single-portfolio_page,postid-18038,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Direct Mailing Pro Relaxum

O projekcie

Klient: PROFI CREDIT Polska S.A. istnieje na polskim rynku od 2004 roku. Działalność Spółki ukierunkowana jest na sprzedaż pożyczek konsumenckich, stanowiących alternatywę dla kredytów bankowych.

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja, konfekcja, przekazanie do dystrybucji.

Cel działań: komunikacja z dotychczasowym aktywnym klientem w kilku segmentach wiekowych.

Skład mailingu: Koperta, list, opakowanie „Pro relaxum”.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na pomysł, copywriting i kilku elementową konfekcję.  Do każdej przesyłki dołączono element w postaci imitacji leku na objawy stresu.  Pomysł był zbudowany wokół relaksu, z którego zrodziła się nazwa dołączonego do mailingu leku-atrapy o nazwie „Pro Relaxum”. Pudełka zostało wypełnione folią bąbelkową imitująca tabletki jako antydidotum na stres. „Ty się zrealaksuj, a my przedstawimy Ci receptę na finansowe troski.”

Mailing w tej formie mocno się wyróżnia i zapada w pamięć.  Na uwagę zasługuje też drobiazgowa konfekcja. Pudełka były przez nas klejone i wypełniane folią bąbelkową.

Klient

Profi Credit Polska S.A.

Data realizacji

październik 2017

Kategoria
Direct Marketing, 2017