Direct Channel | Mailing od Mikołaja
16946
single,single-portfolio_page,postid-16946,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing od Mikołaja

O projekcie

Klient – PROFI CREDIT aktywnie wspiera Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, które działa na rzecz umacniania rodzin zagrożonych rozpadem oraz opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi.

Zakres prac – koncept, kreacja i produkcja mailingu pocztowego.

Cel działań – promocja oferty skierowanej do członków Klubu Dobrego Klienta.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu – Przesyłka ma formę selfmailera, tj. arkusza papieru, który po złożeniu stanowi również jej opakowanie. Taki zabieg zwiększa powierzchnię przeznaczoną na komunikat marketingowy, czyniąc go bardziej zauważalnym i czytelnym. Tego rodzaju mailing jest także łatwiejszy w produkcji, ponieważ produkujemy jeden, a nie kilka elementów. Dodatkowo, świąteczny layout, intrygujące i prowokujące do otwarcia spojrzenie skierowane na adresata (chcemy upewnić się kto to jest) oraz informacja o czekających na niego prezentach, doprowadzają do otwarcia przesyłki.

Klient

Profi Credit Polska S.A.

Data realizacji

listopad 2015

Kategoria
Direct Marketing, 2015