Direct Channel | Mailing „The best of Manutan”
17222
single,single-portfolio_page,postid-17222,ajax_fade,page_not_loaded,,no_animation_on_touch,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing „The best of Manutan”

O projekcie

Klient: Manutan – produkty wyposażenia biura, przemysłu i magazynu.
Zakres prac: kreacja, produkcja.
Cel działań: wzrost sprzedaży.
Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na opakowanie wysyłkowe typu pudełko i grzechoczący gadżet w pudełku (miarkę z breloczkiem). Te dwa elementy nie pozwalają przejść nad przesyłką obojętnie. Pudełko jest w gabarycie A, czyli jest tanie w dystrybucji, a jednocześnie jest opakowaniem, które ma dużą otwieralność.  W środku znajdujemy praktyczny gadżet oraz ofertę. Tę ostatnią zapamiętujemy na długo dzięki temu, że zainwestowaliśmy w elementy, które gwarantują sukces w każdym mailingu: opakowanie typu pudełko oraz gadżet (reguła wzajemności).
Klient

Manutan Polska

Data realizacji

wrzesień 2016

Kategoria
Direct Marketing, 2016