Direct Channel | Mailing „antyzbliżeniowy” mega kolorowy
16872
single,single-portfolio_page,postid-16872,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing „antyzbliżeniowy” mega kolorowy

O projekcie

Klient – Spółka PROFI CREDIT kładzie nacisk na indywidualne podejście do klienta. Działa na terenie niemal całej Polski dysponując siecią 90 biur terenowych i grupą ponad 2000 doradców finansowych.

Zakres prac – koncept, kreacja, produkcja.

Cel działań –sprzedaż pożyczek, wykreowanie wizerunku rzetelnej firmy, która dba o bezpieczeństwo i uczciwość transakcji.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego produktu – 

Doprowadzenie do otwarcia przesyłki przez adresata to główne zadanie nadawcy i zarazem połowa jego sukcesu. Proste mailingi (list w zwykłej, banalnej kopercie) często trafiają do kosza, zanim odbiorca je otworzy. Koperty bąbelkowe – zaraz po pudełkach, paczkach, które kojarzą się nam z zakupami wysyłkowymi – otwierane są niemal w 100% (poza skrajnymi przypadkami, kiedy adresat nie mieszka już pod wskazanym adresem). Prócz samych kopert bąbelkowych, dodatkowym bodźcem był kolor opakowania. Kolorowe koperty bąbelkowe są rzadko spotykane w skrzynkach pocztowych, a przez to bardziej prowokują do otwarcia przesyłki. Adresat zastanawia się przed otwarciem, „co tam może być?” i ciekawość zawsze wygrywa.

Sama przesyłka, oprócz listu z ofertą zawierała upominek, który bezpośrednio kojarzy się z finansami i ich bezpieczeństwem – etui antyzbliżeniowe na kartę. W dzisiejszych czasach nie trzeba bowiem być sprawnym kieszonkowcem, by skutecznie sięgnąć do kieszeni ofiary – wystarczy mieć odpowiednio skonstruowany czytnik kart. Etui antyzbliżeniowe, to zatem prezent bardzo praktyczny, który na co dzień będzie przypominał obdarowanemu o firmie, od której go dostał. Zatem adresat na pewno nie zawiódł się, otwierając swoją kopertę. Czy skorzysta z oferty, to kwestia bieżących lub przyszłych potrzeb, więc warto pozostawić w jego rękach „przypominajkę”.

Klient

Profi Credit Polska S.A.

Data realizacji

październik 2015

Kategoria
Direct Marketing, 2015