Direct Channel | Mailing, który rośnie w oczach
17268
single,single-portfolio_page,postid-17268,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing, który rośnie w oczach

O projekcie

Klient: Profi Credit.

Zakres prac: Strategia, kreacja, produkcja.

Cel działań: sprzedaż.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: Na oryginalną formę. Nietypowy wygląd przesyłki powoduje, że chce się ją natychmiast otworzyć. W ten sposób oferta zostaje zauważona. Niebanalny sposób rozkładania listu stanowi dodatkowy magnes, który ma przyciągnąć odbiorcę do produktu. I oto chodzi.

 

Klient

Profi Credit Polska S.A.

Data realizacji

wrzesień 2016

Kategoria
Direct Marketing, 2016