Direct Channel | Mailing Wimp
15731
single,single-portfolio_page,postid-15731,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing Wimp

O projekcie

Klient: P4 Sp. z o.o. (PLAY) – najszybciej rozwijająca się sieć telekomunikacyjna w Polsce.

Zakres prac – kreacja graficzna i merytoryczna, produkcja digipacka, nietypowej płyty CD, lettershop, dystrybucja pocztowa.

Cel działań – promocja usługi i aplikacji mobilnej WIMP – muzycznego serwisu streamingowego.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie skuteczności tego mailingu – w obrazowy i namacalny sposób przedstawia zalety serwisu i przewagę nad tradycyjnym nośnikiem CD – za połowę ceny płyty, otrzymujemy nieograniczony dostęp do muzyki z całego świata. Mailing z bardzo dużym responsem.  

Klient

P4 Sp. z o.o. (PLAY)

Data realizacji

czerwiec 2014

Kategoria
Direct Marketing, 2014