Direct Channel | Mailing walentynkowy dla NGO
15821
single,single-portfolio_page,postid-15821,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing walentynkowy dla NGO

O projekcie

Klient: Fundacja SOS Wioski Dziecięce– opiekuje się dziećmi opuszczonymi, osieroconymi oraz tymi z rodzin dysfunkcyjnych. Należą do światowego Stowarzyszenia SOS Kinderdorf International – ta największa na świecie organizacja charytatywna działa w 133 krajach!

Zakres prac – mailing pocztowy (mailing fundraisingowy) – kreacja graficzna i przygotowanie do produkcji, produkcja upominku fundraisingowego – balonik w kształcie serca.

Cel działań – fundraising – darczyńcy biznesowi. Korespondencja w ramach stałej komunikacji z darczyńcami biznesowymi– budowanie relacji, przekazywanie informacji o bieżącej działalności fundacji, pozyskiwanie środków na realizację celów statutowych fundacji.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie skuteczności mailingu – upominek jest ściśle powiązany z walentynkami. Adresat otrzymywał pudełko sporych rozmiarów (nie do przeoczenia w codziennej korespondencji), w którym znajdywał nadmuchany balon w kształcie serca i treści fundraisingowe w postaci bileciku przywiązanego do balonu. 

Klient

SOS Wioski Dziecięce

Data realizacji

kwiecień 2013

Kategoria
Direct Fundraising, 2013