Direct Channel | Mailingi Manutan
17365
single,single-portfolio_page,postid-17365,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailingi Manutan

O projekcie

Klient: Manutan Polska – „Dziś w Manutanie w 19 krajach Europy zatrudnionych jest ponad 2000 pracowników. Wszyscy mają wspólną wizję – prowadzenie biznesu dla lepszego świata”. Firma obchodzi swoje 50-lecie. Wierzymy w jej dalszy sukces oraz rozwój.

Zakres prac: Kreacja, produkcja, dystrybucja.

Cel działań: Promocja sprzedaży katalogowej.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na konstrukcję komunikacji. Mailing zbudowany był dwuetapowo. W pierwszej kolejności adresaci otrzymali katalog z ofertą produktów absorbujących niebezpieczne lub trudno zmywalne substancje. Parę dni później, przesyłkę z próbką produktu – matą absorbującą. Druga przesyłka wzmocniła przekaz, zachęciła do wrócenia do lektury katalogu.  Tak, jak pisaliśmy w liście – „…nic nie zastąpi doświadczenia”. Drugi bodziec – jakim był ponowny mailing nadany w kilka dni po wysyłce katalogu – to na pewno dobry pomysł na wzrost sprzedaży. Polecamy, aby skrzynki adresatów odwiedzać kilka razy, w krótkim odstępie czasu.

Klient:

Manutan

Data realizacji

listopad 2016

Kategoria
Direct Marketing, 2016