Direct Channel | Mailing pocztowy B2B – Budżet 2013
15836
single,single-portfolio_page,postid-15836,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing pocztowy B2B – Budżet 2013

O projekcie

Klient: Controlling Systems Sp. z o.o. – wspomagają biznes na wszystkich etapach wdrażania controllingu – począwszy od stworzenia koncepcji, poprzez wdrożenie narzędzia, szkolenia dla Użytkowników aż po stały, profesjonalny nadzór nad eksploatacją systemu.

Zakres prac – kreacja, produkcja wszystkich elementów składowych, dystrybucja, telefoniczny follow up mailingu pocztowego B2B.

Cel działań – pozyskanie nowych klientów dla systemu Eureca.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego mailingu – elegancka postać mailingu – imitacji skórzanej aktówki, ponieważ adresatami byli prezesi i dyrektorzy dużych spółek. Jako insert bardzo ciekawe narzędzie komunikacji – znikający tekst (czerwona teczka), żeby zwrócić uwagę na ukryte błędy w arkuszach kalkulacyjnych, których skuteczną alternatywą jest promowany w mailingu system Eureka.  

Klient

Controlling Systems Sp. z o.o.

Data realizacji

czerwiec 2013

Kategoria
Direct Marketing, 2013