Direct Channel | Mailingi bezadresowe
18445
single,single-portfolio_page,postid-18445,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailingi bezadresowe

O projekcie

Klient: Multimedia –  polskie przedsiębiorstwo prowadzące działalność dostawcy usług multimedialnych: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu, telefonii stacjonarnej.

Zakres prac: kreacja 5 mailingów bezadresowych, konfekcja, dystrybucja bezadresowa.

Skład mailingu: ulotka bigowana w kształcie koperty, ulotka typu teatrzyk 3D, mailing w pudełku, ulotka tablet, ulotka DL sztancowana.

Cel działań: sprzedaż usług, działania wizerunkowe, marketing.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na powtarzalność komunikatu marketingowego w całej kampanii. Dla naszego klienta zaprojektowaliśmy 5 różnych w formie mailingów bezadresowych – od prostszych w formie, po bardziej skomplikowane. Mailingi były dystrybuowane na wybranym terenie, w ustalonych odstępach czasu. Wszystko po to, aby dotrzeć z przekazem do tych samych odbiorców, wzmacniając (poprzez przypominanie) odbiór przekazu marketingowego.

Powtarzalność gwarantuje większe zapamiętanie treści. Kolejność dystrybuowanych ulotek również nie była przypadkowa. Wyszliśmy od tych prostszych, a skończyliśmy na tych najbardziej kreatywnych w formie. Wszystko po to, aby rozbudzić ciekawość odbiorcy i na dłużej zostać w jego pamięci.

Warto testować różne formy mailingów i treści, a potem wyciągać wnioski i analizować.  To podstawa skutecznych działań marketingowych.

Klient

Multimedia Polska

Data realizacji

maj 2018

Kategoria
2018, Direct Marketing