Direct Channel | Mailing fundraisingowy
17829
single,single-portfolio_page,postid-17829,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing fundraisingowy

O projekcie

Klient: Fundacja „Z Serca Dla Serca” – głównym celem Fundacji  jest budowa Domu Hospicyjnego dla  nieuleczalnie chorych dzieci, młodzieży i ludzi starszych. Fundacja wspiera osoby chore, żyjące w ubóstwie oraz wymagające opieki.  W kręgu zainteresowania Fundacji są przede wszystkim dzieci, zwłaszcza te pozbawione szans do normalnego życia. Organizacja prowadzi również działania na rzecz chorych, a przede wszystkim nieuleczalnie chorych dzieci, młodzieży i osób starszych.

Zakres prac: kreacja mailingu, copywriting, produkcja, lettershop, konfekcja.

Cel działań: pozyskanie funduszy na cele statutowe fundacji, komunikacja z potencjalnymi darczyńcami.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na format zamknięty, opakowanie wysyłkowe i dołączony do mailingu podarunek. Tu wszystko przyciąga uwagę odbiorcy – począwszy od niestandardowych wymiarów przesyłki (format zamknięty 200 x 200 mm), poprzez odpowiednie opakowanie (wysokiej jakości woreczek foliowy z folii PP zamiast koperty – przesyłki foliowane są częściej otwierane), komunikaty znajdujące się na liście, po podkładkę korkową w kształcie serca. Całość podana w ciekawej graficznie oprawie.

Dzięki transparentnemu opakowaniu grafika listu i ulotki jest od razu widoczna i jednocześnie pełni rolę grafiki przesyłki.  Folia jest ciekawą alternatywą dla opakowań z papieru, wykorzystywanych przy mailingach. Warto ją wypróbować, zwłaszcza biorąc pod uwagę oszczędności jakie niesie za sobą jej użycie.

Klient

Fundacja z Serca dla Serca

Data realizacji

marzec 2017

Kategoria
Direct Fundraising, 2017