Direct Channel | Materiały POS – Concordia
18001
single,single-portfolio_page,postid-18001,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Materiały POS – Concordia

O projekcie

Klient:  Concordia Ubezpieczenia to grupa, która już od 20 lat dba o kompleksową ochronę ubezpieczeniową zarówno firm, jak i osób prywatnych. W jej portfolio znajdują się produkty stworzone z myślą o rolnikach, klientach indywidualnych, przedsiębiorcach i kredytobiorcach. Oferta obejmuje pełen pakiet ubezpieczeń, które chronią zarówno życie i zdrowie, jak również majątek Polaków.

Zakres prac:  kreacja materiałów POS, produkcja, konfekcja.

Cel działań: wsparcie działań marketingowych i sprzedażowych.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu:  na formę. W przypadku domku, zastosowaliśmy nasze umiejętności z zakresu kolorowanek 3D i zbudowaliśmy domek 3D. Taka forma mocno przykuwa uwagę do treści, które nakierowane są na sprzedaż ubezpieczenia domu.

Projekty graficzne przygotowano z dbałością o każdy szczegół. Kartonowy domek pokazuje zagrożenia czyhające w każdym domu: kradzież (rozrzucone ubrania), zalanie (woda na podłodze), pożar (paląca się sofa), anomalię pogodową (przeciekający dach po ogromnej ulewie) etc.  W ten sposób graficznie zobrazowano ofertę klienta, którą również przedstawiono w formie tekstowej.  Obraz działa na wyobraźnię i zachęca do skorzystania z bogatej oferty Concordii.

Zegar w czytelny sposób przekazuje informację, że każdemu może się coś przydarzyć. To jest tylko kwestia czasu, a więc warto się ubezpieczyć. Zegar dodatkowo tyka, a więc dźwiękiem zwraca na siebie uwagę.

Grafika POSów przedstawia te zdarzenia, a więc klient, który oczekuje na obsługę w punkcie sprzedaży, otrzymuje odpowiednią dawkę bodźców do podjęcia oczekiwanej przez nas decyzji.

Klient

Concordia Ubezpieczenia

Data realizacji

lipiec 2017

Kategoria
Inne, 2017