Direct Channel | McMasters 2013
15880
single,single-portfolio_page,postid-15880,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

McMasters 2013

O projekcie

Klient: Fundacja Ronalda McDonalda– Tworzą, wspierają i realizują programy, które pomagają dzieciom żyć
w zdrowiu i pomyślności.

Zakres prac – opracowanie i produkcja Kolorowanek 3D, w rozmiarze XL i XXL.

Cel działań – fundraising – zbiórka środków wśród dostawców McDonald’s (skarbonka XXL), licytacja fantów, budowanie relacji z dostawcami McD’s.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie skuteczności produktu – kolorowanki w roli fantów fundraisingowych sprawdzają się idealnie. Duże gabaryty, niespotykana forma powodują, że licytacje  cieszą się dużą popularnością. 

Klient

Fundacja Ronalda McDonalda

Data realizacji

czerweic 2013

Kategoria
Direct Fundraising, Kolorowanki 3D, 2013