Direct Channel | PRESS KIT BATTLEFIELD 1 – Marketing w praktyce
17250
single,single-portfolio_page,postid-17250,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

PRESS KIT BATTLEFIELD 1 – Marketing w praktyce

O projekcie

Klient: ea.com/pl-pl

Zakres prac: Produkcja pakietu.

Cel działań: PR, wsparcie sprzedaży w social mediach.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: niesamowity zasięg. UNBOXING w sieci daje rade! Niektóre statystyki robią wrażenie. Na sukces akcji złożyło się wiele. Pewnie odniosła sukces, pomimo że ogólnie wiadomo, że mniej znaczy więcej.

Poszukajcie, a znajdziecie.

Klient

Electronic Arts Polska

Data realizacji

październik 2016

Kategoria
Direct Marketing, 2016