Direct Channel | Moca – logotyp
18134
single,single-portfolio_page,postid-18134,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Moca – logotyp

O projekcie

Klient: Moca

Zakres prac:  logo, wizytówki, prezentacja.

Cel działań: stworzenie logotypu dla wschodzącej marki.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu:  Logotyp miał  mieć charakter uniwersalny i być czytelny w różnych kulturach.  Filozofia marki  Moca – Make Oceans Clear Again. Pierwszym produktem marki Moca mają być okulary przeciwsłoneczne wykonane z tworzywa sztucznego z recyklingu. Logo miało m.in. przywoływać skojarzenia związane z oceanem, plażą, jasnym i ciepłym piaskiem, podróżą, elegancją, naturalnymi elementami, Skandynawią i ekologią. Klienci i cele marki: edukacja, wrażliwość na problemy Ziemii, zdrowie, surferzy, wrażliwość na produkty organiczne, fani oceanów, przyjaciele zwierząt, ludzie szanujący środowisko, żeglarze etc.

Klient

MOCA

Data realizacji

październik 2017

Kategoria
Inne, 2017