Direct Channel | Model 3D – Bolid Toyota Kids
16009
single,single-portfolio_page,postid-16009,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Model 3D – Bolid Toyota Kids

O projekcie

Klient: Toyota Motor Poland – Klub Toyota Kids – jeden z najprężniej działających Klubów dla najmłodszych, na rynku motoryzacyjnym w Polsce.

Zakres prac – kreacja i produkcja modelu 3D, na podstawie autentycznego bolidu Toyoty, którego można oglądać na żywo na torze wyścigowym.

Cel działań – Premium gadżet, PR – nawiązanie do strategii eko.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie skuteczności tego produktu – pomimo skomplikowanych kształtów, udało nam się zaprojektować model z jednego kawałka kartonu (nie licząc spojlerów), bez potrzeby użycia kleju, taśm itp. Pomimo, że model nie jest łatwy w złożeniu, robi wrażenie na każdym. Generalnie zalecamy prostsze kształty, ale trudniejsze też mają swoje zalety – pasują do targetu 7+.     

Klient

Toyota Motor Poland Ltd. Sp. z o.o.

Data realizacji

maj 2014

Kategoria
Direct Marketing, Kolorowanki 3D, 2014