Direct Channel | Papiery pakunkowe dla Rossmann
17005
single,single-portfolio_page,postid-17005,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Papiery pakunkowe dla Rossmann

O projekcie

Klient: Sieć sklepów Rossmann – jedna z najpopularniejszych sieci drogerii samoobsługowych w Europie. W 1993 otwarto pierwszą drogerię pod tym szyldem, obecnie jest ich już ponad 1000. Z roku na rok poszerza swoją ofertę, w tym o własne produkty wysokiej jakości w konkurencyjnych cenach. Firma Rossmann angażuje się w liczne akcje społeczne i charytatywne.

Zakres prac – koncepcja, kreacja, produkcja, dystrybucja.

Cel działań – stworzenie alternatywy do standardowych opakowań prezentów świątecznych dostępnych na rynku.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu – Prezent dla wyjątkowej osoby powinno opakować się równie wyjątkowo. I to właśnie dlatego, razem ze swoją partnerską spółką Canca Polska, stworzyliśmy  unikalną serię dwustronnych papierów pakunkowych z niepowtarzalnymi wzorami. Klocki, żelki, mróz na szybie, czekolada, kamienie – to tylko niektóre z zaproponowanych motywów. To jednak nie wszystko – do każdej rolki papieru dołączone były przezroczyste naklejki ułatwiające pakowanie prezentów. Papiery cieszyły się dużym powodzeniem wśród klientów drogerii Rossmann.

Klient

Rossmann

Data realizacji

listopad 2015

Kategoria
Inne, 2015