Direct Channel | Personalizacja gadżetów
15656
single,single-portfolio_page,postid-15656,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Personalizacja gadżetów

O projekcie

Klient: Netia S.A .- jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce

Zakres prac – zakup gadżetów, permanentna kolorowa personalizacja.

Cel działań – nagrody dla pracowników z długim stażem – 5,10,15 lat zatrudnienia w Netii.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego produktu – każdy gadżet posiadał wybraną przez pracownika ikonkę (na wizualizacji serduszko) + nazwisko i imię. Spersonalizowanie tego typu gadżetów, na dużą skalę, gdzie większość ma inną powłokę i obłość/kształt, jest bardzo trudnym, ale jak widać możliwym zadaniem.   Ponadto wszystkie gadżety zostały zapakowane w indywidualne opakowania ozdobne i dostarczone do klienta. 

Klient

Netia S.A.

Data realizacji

kwiecień 2012

Kategoria
Direct Marketing, Inne, 2012