Direct Channel | Personalizowana książka fundraisingowa – NOWOŚĆ!!!
16645
single,single-portfolio_page,postid-16645,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Personalizowana książka fundraisingowa – NOWOŚĆ!!!

O projekcie

 

Klient –Stowarzyszenie Zbója Szczyrka – wspiera działania promocyjne, wizerunkowe, pomaga potrzebującym w Szczyrku.

Zakres prac – wykreowanie postaci Zbója Szczyrka (brand hero miasta Szczyrk), opracowanie koncepcji i strategii Stowarzyszenia, dobór narzędzi fundraisingu, w tym serii książek osobistych www.przygodyzbojaszczyrka.pl.

Cel działań – promocja i rozwój miasta Szczyrk

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego produktu – model oparty na współpracy Stowarzyszenia, Promocji Miasta, lokalnych przedsiębiorców i wspólnym działaniu na rzecz rozwoju Miasta. Z udziałem dedykowanej książki osobistej (opracowaliśmy treści, ilustracje i web aplikację do budowania książki) zbieramy dane kontaktowe, a następnie fundusze na rozwój i zagospodarowanie szlaków turystycznych w okolicy Szczyrku.

Klient

Stowarzyszenie Zbója Szczyrka

Data realizacji

grudzień 2014

Kategoria
Direct Fundraising, Direct Marketing, 2014