Direct Channel | Kartka pocztowa – PAH
18084
single,single-portfolio_page,postid-18084,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Kartka pocztowa – PAH

O projekcie

Klient: Polska Akcja Humanitarna – organizacja pozarządowa, której celem jest udzielanie pomocy humanitarnej i rozwojowej osobom dotkniętym skutkami klęsk żywiołowych i konfliktów zbrojnych. Organizacja powstała 26 grudnia 1992.

Zakres prac: koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja.
Skład mailingu: kartka pocztowa
Cel działań: Budowanie relacji z darczyńcami, podziękowanie na dokonanie wpłat 1 %.
Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: kartka pocztowa jest wciąż zbyt rzadko stosowana w direct mailingu, w stosunku do tradycyjnych listów w kopercie. Dlaczego z tego nie skorzystać? Szlachetne surowce i folia typu soft touch to drobiazg, który odbiorca doceni i zapamięta.

Klient

Polska Akcja Humanitarna

Data realizacji

grudzień 2017

Kategoria
Direct Fundraising, 2017