Direct Channel | Selfmailer z kuponem
17922
single,single-portfolio_page,postid-17922,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Selfmailer z kuponem

O projekcie

Klient: PROFI CREDIT Polska S.A. istnieje na polskim rynku od 2004 roku. Działalność Spółki ukierunkowana jest na sprzedaż pożyczek konsumenckich, stanowiących alternatywę dla kredytów bankowych.

Zakres prac: kreacja, personalizacja, produkcja, konfekcja.

Cel działań: komunikacja z dotychczasowym aktywnym klientem w kilku segmentach wiekowych.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na formę mailingu w postaci selfmailera z kuponem promocyjnym.  Selfmailer o niestandardowym formacie  – list, który po złożeniu imituje kopertę. Dodatkowe opakowanie jest więc już tu zbędne. Nietypowy format i wygląd mailingu to jego podstawowe atuty.  Warto podkreślić, że selfmailer był mocno targetowany graficznie. Inne grafiki otrzymali seniorzy, inne juniorzy itd. W środku każdego listu ukryty jest kupon promocyjny, który otwieramy po perforacji. Całość oryginalna i wyróżniająca się na tle innych przesyłek. Dodatkowo – głęboka personalizacja to standard w direct mailingach przygotowywanych dla tego klienta.

 

 

 

 

Klient

Profi Credit Polska S.A.

Data realizacji

czerwiec 2017

Kategoria
Direct Marketing, 2017