Direct Channel | Program lojalnościowy
17962
single,single-portfolio_page,postid-17962,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Program lojalnościowy

O projekcie

Klient: Budniok Technika – instalacje odgromowe, ochrona, osprzęt, uziomy.

Zakres prac: stworzenie programu lojalnościowego dla klientów: koncepcja, CRM, regulamin, wdrożenie, obsługa, materiały promocyjne. Welcome pack – kreacja, druk, konfekcja i wysyłka.

Cel działań: wzrost sprzedaży produktów, wzmocnienie wizerunku firmy.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na kompleksowość prac. Projekt wymagał zaangażowania na wielu płaszczyznach. Obejmował kreację graficzną, pracę koncepcyjną związaną ze stworzeniem zasad programu i regulaminu, stworzenie strony www i panelu do zarządzania przez administratora, wdrożenie programu oraz kreację i wydruk zaproszeń do programu. Uczestnicy programu otrzymywali pakiety powitalne składające się z koperty, notesu oraz listu z kartą przedpłaconą. Projekt pracochłonny, wymagający zaangażowania całego zespołu.

Klient

Budniok Technika

Data realizacji

lipiec 2017

Kategoria
Direct Marketing, 2017