Direct Channel | Lightowa przesyłka
18639
single,single-portfolio_page,postid-18639,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Lightowa przesyłka

O projekcie

Klient: Multimedia –  to polski dostawca usług multimedialnych:  telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i telefonii stacjonarnej.

Zakres prac: druk, pakowanie, wysyłka.

Cel działań:  akcja marketingowa skierowana do influencerów mediów społecznościowych.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu:  to kolejna część akcji marketingowej naszego klienta, pod nazwą  – #gadambezlimitu. Tym razem, po przesyłce ostrej z kaktusami, poszliśmy w przesyłkę lekką, balonową. Ze skrajności, w skrajność – budząc zainteresowanie i zaskoczenie u odbiorcy, do którego trafiło wielkie pudło z balonami napompowanymi helem. To kolejna akcja skierowana do influencerów, którzy przy pomocy własnych kanałów społecznościowych, promowali markę klienta. Naszym zadaniem było przygotowanie opakowania, zaprojektowanie i sklejenie owijki oraz zapakowanie balonów i ich wysyłka. Takie wyzwania bardzo lubimy!

 

 

Klient

Multimedia Polska S.A.

Data realizacji

Grudzień 2018

Kategoria
2018, Direct Marketing