Direct Channel | Przesyłka z niespodzianką
17064
single,single-portfolio_page,postid-17064,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Przesyłka z niespodzianką

O projekcie

Klient: PROFI CREDIT Polska S.A. to jedna z największych firm pożyczkowych w Polsce. W 2014 łączna wartość udzielonych pożyczek przekracza 477 000 000 PLN.

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, produkcja.

Cel działań: Masowa, bezpośrednia sprzedaż pożyczek.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu – zdecydowanie na formę mailingu, w postaci pudełka – kompaktowe, w gabarycie A, do 50g, a więc tanie w dystrybucji, mieszczące się do większości skrzynek i bardzo chętnie otwierane przez adresatów, którzy spodziewają się w środku czegoś wyjątkowego. Nie można ich zawieść :-) W tym przypadku każdy adresat otrzymał małe pudełeczko z plastrami Profi Credit. Nikt nie zna dnia, ani godziny, każdemu może się przydać, tak samo jak oferta na pożyczkę.

Klient

Profi Credit Polska S.A.

Data realizacji

styczeń 2016

Kategoria
Direct Marketing, 2016