Direct Channel | Pure Farming welcome pack (press kit)
18342
single,single-portfolio_page,postid-18342,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Pure Farming welcome pack (press kit)

O projekcie

Klient: Techland – polskie wydawnictwo zajmujące się produkcją, wydawaniem i dystrybucją gier komputerowych. Firma posiada biura we Wrocławiu, Warszawie, Ostrowie Wielkopolskim oraz Vancouver.

Zakres prac: kreacja press kitu, produkcja, konfekcja, wysyłka.

Skład: pudełko z obrandowaną obwolutą, koszula z brandingiem, domek-skarbonka ze sklejki, zestaw zwierzą, rzeżucha z ziemią.

Cel działań: stworzenie gadżetów na wysyłkę prasową (tzw. press kit) przy okazii premiery gry  komputerowej „Pure Farming 2018”.

Zadanie:  stworzyć kreatywny gadżet dla gry komputerowej „Pure Farming 2018”, związany z farmą i naturą. Projekt wymagający, bo wieloskładnikowy, ale takie wyzwania lubimy najbardziej! Zestaw stworzony przez nas od zera. Dużym wyzwaniem było wykonanie domków ze sklejki z wypalonym logotypem klienta oraz koordynacja produkcji i zakupu wszystkich elementów składowych. Wszystko obrandowane logotypami klienta, idealnie wpasowane w tematykę.  Całość robi niesamowite wrażenie i odbiła się sukcesem w mediach społecznościowych  – sami sprawdźcie #purefarming.

 

 

Klient

Techland

Data realizacji

marzec 2018

Kategoria
2018, Inne