Direct Channel | Ratuj Karpaty – dla WWF
16956
single,single-portfolio_page,postid-16956,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Ratuj Karpaty – dla WWF

O projekcie

Klient – Organizacja WWF współuczestniczyła w powstaniu ponad 270 parków narodowych na całym świecie. Przyczyniła się do ocalenia takich gatunków jak tygrys amurski, panda wielka czy orangutan.

Zakres prac – kreacja, produkcja i lettershop mailingu w limitowanej serii.

Cel działań – zbieranie funduszy na ratowanie Puszczy Karpackiej, wyróżnienie stałych darczyńców WWF, podtrzymywanie relacji, edukacja.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektuestetyczny, nawiązujący do tematu i spersonalizowany layout koperty, listu i certyfikatu adopcji drzewa (łącznie z personalizacją obrazkową każdego drzewa – kilkadziesiąt różnych mutacji),  nie może pozostawić adresata obojętnym. Mailing został w całości przygotowany na papierze ekologicznym.

Klient

Fundacja WWF Polska

Data realizacji

listopad 2015

Kategoria
Direct Fundraising, 2015