Direct Channel | Rebranding FOMAR
16811
single,single-portfolio_page,postid-16811,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Rebranding FOMAR

O projekcie

Klient: Fomar Friction należy do najbardziej rozpoznawalnych marek części hamulcowych w Europie Centralnej i Wschodniej. Produkty pod marką Fomar Friction dostępne są w ponad trzydziestu krajów na trzech kontynentach – w Europie, Azji oraz w Afryce. Marka handlowa Fomar Friction istnieje od 2004 roku, natomiast pod innymi nazwami była obecna na rynku motoryzacyjnym już od 1956 roku. W tym okresie przechodziła wiele zmian własnościowych, jednak cały czas wyróżniała się jakością i skuteczną strategią rozwoju.

Zakres prac – rebranding, brandbook & key visual, wsparcie promocyjne w bieżących akcjach.

Cel działań – odświeżenie marki, której korzenie sięgają czasów PRL i niektóre elementy wizerunku, również wyglądały jak z tamtych czasów. Odcięcie się od podobnych skojarzeń oraz wykreowanie wizerunku nowoczesnej  i innowacyjnej firmy było głównym celem.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu – czytelny minimalizm, bez zbędnych upiększeń. Raczej ewolucja, niż rewolucja.  
Klient

Fomar Poland Sp. z o.o.

Data realizacji

sierpień 2015

Kategoria
Inne, 2015