Direct Channel | Rebranding Szczyrk
16765
single,single-portfolio_page,postid-16765,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Rebranding Szczyrk

O projekcie

Klient: Miasto Szczyrk – „Siła energii przez cały rok” – każdy miłośnik aktywnego, ale też biesiadnego sposobu spędzania wolnego czasu, znajdzie w Szczyrku coś dla siebie i swoich najbliższych.

Zakres prac – rebranding oraz opracowanie merytoryczne i graficzne letniej kampanii promocyjnej „Włącz się na aktywność”.

Cel działań – wciągnięcie turystów w zabawę, która promowała atrakcje turystyczne w mieście i utrwalała nowy brand.

 Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu – głównym atutem nowego brandu jest jego elastyczność. Jest to „zbiór graficzny”, który może być dowolnie modyfikowany wg potrzeb (np mutacje graficzne wg każdej atrakcji turystycznej). Kolorystyka odnosi się do hasła przewodniego „Siła energii przez cały rok” – zawiera kolory wszystkich pór roku, ponieważ są one kluczowe dla oferty Szczyrku. Logo jest proste, ciepłe, trafiające zarówno do turystów w wieku najmłodszym, średnim i do seniorów.
Klient

Informacja Turystyczna Szczyrk

Kategoria
Direct Marketing, Inne, 2015