Direct Channel | Selfmailer „Internet Mobilny”
15707
single,single-portfolio_page,postid-15707,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Selfmailer „Internet Mobilny”

O projekcie

Klient – Netia S.A .- Posiadają około 14 tys. km własnych światłowodowych sieci szkieletowych i metropolitalnych oraz tysiące kilometrów kanalizacji teletechnicznej
Zakres prac – produkcja mailingu i dystrybucja.
Cel działań – promocja nowej usługi B2B.
Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego mailingu – to selfmailer – jeden format arkusza papieru + personalizacja i mailing gotowy. W tym przypadku można zwrócić uwagę na ciekawy kształt selfmailera, który daje duże możliwości ekspozycyjne.

Klient

Netia S.A.

Data realizacji

czerwiec 2012

Kategoria
Direct Marketing, 2012