Direct Channel | DM Manutan
17230
single,single-portfolio_page,postid-17230,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

DM Manutan

O projekcie

Klient: http://www.manutan.com/main/core.php?pag_id=21

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, produkcja, dystrybucja, obsługa zwrotów.

Cel działań: Zapowiedź głównego pakietu – katalogu „The best of Manutan”.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na logiczny proces, w Polsce rzadko stosowany. Nie podejmujemy się analizy dlaczego.

Zwracamy uwagę na świadomość marketingową i na cierpliwość w osiąganiu celów- adresat otrzymuje kreatywną zapowiedź, zanim dotrze do niego katalog z pełną ofertą.

Właśnie to jest tak logiczne – każdy marketer  powinien wiedzieć, że tylko wielokrotnie utrwalona informacja ma szanse zadziałać. Nie inaczej jest w DM.

Ważne jest, żeby taki zabieg nastąpił w niewielkim, 3-4 dniowym odstępie.

Część adresatów otrzymała płytę CD, na której był nagrany katalog w wersji elektronicznej. Płyta pasowała do konceptu i chcieliśmy sprawdzić, czy przekłada się zamówienia. Katalog online zawsze się przekłada. Pytanie tylko, jak go podać. W tym przypadku podaliśmy go tak.

.

Klient

Manutan Polska

Data realizacji

wrzesień 2016

Kategoria
Direct Marketing, 2016