Direct Channel | Selfmailer PAH z gadżetem
18318
single,single-portfolio_page,postid-18318,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Selfmailer PAH z gadżetem

O projekcie

Klient: Polska Akcja Humanitarna – organizacja pozarządowa, której celem jest pomoc ofiarom kryzysów humanitarnych, spowodowanych konfliktami zbrojnymi i katastrofami naturalnymi.

Zakres prac: pomysł, kreacja, produkcja, konfekcja, wysyłka.

Skład mailingu: 2 wersje graficzne selfmailera, gadżet w postaci zakładki do książki.

Cel działań:  Budowanie relacji z darczyńcami

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na nietuzinkową formę selfmailera i sposób jego zamykania. Z selfmailera korzystamy wtedy, kiedy chcemy uzyskać niestandardowe i nowoczesne rozwiązanie dla nadawanego przez nas mailingu. W tym konkretnym przypadku wykorzystaliśmy bardziej skomplikowaną formę składania. To było prawdziwe wyzwanie projektowe.  Finalnie uzyskaliśmy produkt bardzo ciekawy, który wzbudził szczególne zainteresowanie adresatów, a co więcej – przyniósł lepsze efekty, niż zakładaliśmy! 100 % zadowolenia klienta. Gadżet w postaci sztancowanej zakładki do książki, to dodatkowy atut tej produkcji.

 

Klient

Polska Akcja Humanitarna

Data realizacji

marzec 2018

Kategoria
2018, Direct Marketing