Direct Channel | Selfmailer Profi Credit
17347
single,single-portfolio_page,postid-17347,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Selfmailer Profi Credit

O projekcie

Klient: PROFI CREDIT Polska S.A. Spłacając raty terminowo budujesz zaufanie. Kolejną pożyczkę będziesz mógł dostać na dowód osobisty.

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, produkcja.

Cel działań: Masowa, bezpośrednia sprzedaż pożyczek.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: mailing „asap”, w technologii cyfrowej. Czasami warto sięgnąć po taką technikę. Jest trochę droższa,  ale prostsza i szybsza w realizacji.  Dodatkowym atutem jest tu głęboka personalizacja, która zawsze przykuwa uwagę odbiorcy.

Jeśli potrzebujesz zrealizować projekt w szybkim tempie, porównywalnym do emailingu – to jest właśnie jeden z przykładów takich realizacji. Dzisiaj akceptacja, pojutrze wysyłka w dużym nakładzie.

KIlient:

Profi Credit Polska S.A.

Data realizacji

listopad 2016

Kategoria
Direct Marketing, 2016