Direct Channel | Selfmailer Profi Credit
17053
single,single-portfolio_page,postid-17053,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Selfmailer Profi Credit

O projekcie

Klient: PROFI CREDIT Polska S.A. to jedna z największych firm pożyczkowych w Polsce. Ostatnio, zostali tytularnym sponsorem drużyny bielskich siatkarek – jednej z najbardziej utytułowanych w Polsce drużyn pierwszoligowych. Począwszy od stycznia 2016 roku zespół występuje we wszystkich rozgrywkach (w tym Orlen Ligi) pod oficjalną nazwą BKS ALUPROF PROFI CREDIT Bielsko-Biała.

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, produkcja.

Cel działań: Masowa, bezpośrednia sprzedaż pożyczek.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu – tym razem zwrócimy uwagę przede wszystkim na treść, której konsekwencją jest forma mailingu – selfmailer typu krzyż. Postanowiliśmy na stałe wdrożyć motyw przewodni Pogotowia Pożyczkowego. Adresaci nie muszą się już zastanawiać czego dotyczy oferta, ponieważ przedstawiliśmy usługi Profi Credit w kontekście pomocy, reanimacji w trudnych sytuacjach finansowych. Dzięki temu przekaz jest czytelny i łatwiej go zrozumieć. Adresaci otrzymali drobiazg, ale jakże przydatny w wielu sytuacjach życiowych – listę najważniejszych numerów alarmowych. W trudnych sytuacjach większość z nas ma problem z przypomnieniem sobie najbardziej oczywistych numerów.

Klient

Profi Credit Polska S.A.

Data realizacji

styczeń 2016

Kategoria
Direct Marketing, 2016