Direct Channel | Selfmailer C5
16903
single,single-portfolio_page,postid-16903,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Selfmailer C5

O projekcie

Klient: PROFI CREDIT aktywnie angażuje się w działalność społeczną skoncentrowaną na pomocy dzieciom. Międzynarodowy program Dziecięcy Uśmiech z PROFI CREDIT jest szeregiem aktywności charytatywnych, mających na celu wsparcie potrzebujących dzieci we wszystkich krajach, w których prowadzą działalność.

Zakres prac – koncept, kreacja, produkcja.

Cel działań –sprzedaż pożyczek w ramach Klubu Dobrego Klienta. Lojalizacja i budowanie wizerunku nowoczesnej i uczciwej firmy.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego mailingu – Selfmailer to nic innego jak odpowiednio zaprojektowany arkusz papieru, który jest jednocześnie opakowaniem przesyłki, listem, ulotką. W tym przypadku format otwarty o rozmiarze A3 (wraz z klapką imitującą kopertę – flap) złożony został do formatu zamkniętego A5 i w tej postaci nadany na pocztę. Taki sprytny zabieg zwiększa powierzchnię przeznaczaną na komunikat marketingowy, czyniąc go bardziej zauważalnym i czytelnym. Jeżeli do przekazu dodamy wartościowe benefity, które odbiorca otrzyma w zamian za skorzystanie z oferty, mailing będzie jeszcze bardziej skuteczny. Ponadto selfmailer, to łatwiejsze zarządzanie procesem produkcyjnym, ponieważ produkujemy jeden, a nie kilka elementów, które musimy skoordynować w czasie, zgrać kolorystycznie, zadbać o poprawność w konfekcji.

Klient

Profi Credit Polska S.A.

Data realizacji

październik 2015

Kategoria
Direct Marketing, 2015