Direct Channel | Selfmailer WWF
17338
single,single-portfolio_page,postid-17338,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Selfmailer WWF

O projekcie

Klient: WWF Polska – Od Bhutanu do Chin, irbis śnieżny jest zarówno kluczowym drapieżnikiem, jak i wskaźnikiem zrównoważonego ekosystemu górskiego. Od jego istnienia zależy także los innych gatunków, a także milionów ludzi zamieszkujących te wysokogórskie tereny.
Niestety podczas ostatnich 16 lat, populacja irbisów zmniejszyła się co najmniej o 20%. Szacowana liczba osobników wynosi ok. 4000 i wciąż spada.

Zakres prac: Kreacja, produkcja.

Cel działań: Uratować przed wyginięciem panterę śnieżną. 

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: to kontynuacja wydania sprzed roku o wilku – selfmailer z kalendarzem. W tym roku dodaliśmy kilka drobiazgów – naklejki prezentowe, jako gadget świąteczny i call to action w postaci notesu WWF, który otrzymają darczyńcy najbardziej aktywni.

Wszystko głęboko spersonalizowane, kompaktowe, zapadające w pamięć.

Trudne w produkcji zwłaszcza przed świętami.

 

 

Klient:

Fundacja WWF Polska

Data realizacji

listopad 2016

Kategoria
Direct Fundraising, 2016