Direct Channel | Selfmailer WWF
16991
single,single-portfolio_page,postid-16991,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Selfmailer WWF

O projekcie

Klient: Fundacja WWF Polska – W ciągu ostatnich dziesięciu lat Fundacji udało się przyczynić do ochrony dużych ssaków w Polsce. Dla społeczeństwa są to zwierzęta piękne i charyzmatyczne. Dla WWF mają dodatkową wartość, poprzez ich ochronę udaje się ocalić zamieszkiwane przez nie cenne przyrodniczo obszary. Las bez rysia, góry bez niedźwiedzia, czy Bałtyk bez foki, nie byłyby tymi samymi miejscami, jakimi wciąż są teraz.

Zakres prac: Koncepcja, kreacja, produkcja

Cel działań: lojalizacja darczyńców WWF, podtrzymywanie relacji, edukacja, zbieranie funduszy na ratowanie wilków w Polsce.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu – Przesyłka ma formę selfmailera, tj. arkusza papieru, który po złożeniu stanowi również jej opakowanie. Taki zabieg zwiększa powierzchnię przeznaczoną na komunikat, czyniąc go bardziej zauważalnym i czytelnym. Tego rodzaju mailing jest także łatwiejszy w produkcji, ponieważ produkujemy jeden, a nie kilka elementów. Selfmailer w tej przesyłce jest jednocześnie kalendarzem na nowy rok, który udało się zrobić właśnie dzięki dostępnej dużej powierzchni. Zatem w jednym arkuszu udało się pomieścić list, polecenie zapłaty, folder z podstawowymi informacjami o akcji i gadżet w postaci kalendarza. 

Klient

Fundacja WWF Polska

Data realizacji

grudzień 2015

Kategoria
Direct Fundraising, 2015