Direct Channel | Selfmailer Sóweczka – WWF
18117
single,single-portfolio_page,postid-18117,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Selfmailer Sóweczka – WWF

O projekcie

O PROJEKCIE
Klient: WWF Polska – jest jedną z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Jej misją jest powstrzymanie szybko postępującej degradacji przyrody. Ratuje najcenniejsze przyrodniczo miejsca w ponad 100 krajach na 6 kontynentach, dzięki wsparciu ponad 5 milionów darczyńców na świecie.
Zakres prac: kreacja graficzna, copywriting, konfekcja, przekazanie do dystrybucji.
Skład mailingu: selfmailer, naklejki typu sandwich, etykiety samoprzylepne do zaklejania.
Cel działań: ochrona Sóweczki przed wyginięciem.
Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na zalety selfmailera, jako formy direct mailingu. Tego typu przesyłka nie wymaga koperty. Przyciąga uwagę ciekawą grafiką, rozmiarem  oraz prezentem w postaci naklejek umieszczonych w środku selfmailera. Powierzchnia ogromnego listu daje dużo kreatywnych możliwości do jego zagospodarowania.  Zapada w pamięć również dzięki personalizacji.
Klient

Fundacja WWF Polska

Data realizacji

Grudzień 2017

Kategoria
Direct Fundraising, 2017