Direct Channel | Mailing pocztowy fundraisingowy
15690
single,single-portfolio_page,postid-15690,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Mailing pocztowy fundraisingowy

Klient

Centrum Opatrzności Bożej

Data realizacji

czerwiec 2012

Kategoria
Direct Marketing, 2012
O projekcie

Klient: Centrum Opatrzności Bożej – to instytucja kultury powołana przez ks., arcybiskupa metropolitę warszawskiego, która buduje Kościół wznoszony u zbiegu ulicy Ks. Prymasa Augusta Hlonda i alei Rzeczypospolitej w Wilanowie. Świątynia jest elementem składowym kompleksu Centrum Opatrzności Bożej, w którym zawiera się również Muzeum Jana Pawła II i Prymasa Wyszyńskiego oraz panteon Wielkich Polaków.

Zakres prac – produkcja mailingu fundraisingowego.

Cel działań – fundraising – darczyńcy indywidualni – zbiórka na budowę Centrum Opatrzności Bożej

 Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego mailingu – mailing składa się z bardzo wielu elementów, dzięki którym adresaci, potencjalni darczyńcy, dowiadują się bardzo dużo o inwestycji i na co zostaną przeznaczone zebrane środki. Obfita zawartość mailingu ma równie wpływ na zainteresowanie otworzeniem przesyłki zaraz po jej otrzymaniu.