Direct Channel | Direct Mailing dla PAH – Pajacyk
18089
single,single-portfolio_page,postid-18089,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Direct Mailing dla PAH – Pajacyk

O projekcie

Klient: Polska Akcja Humanitarna – organizacja pozarządowa, której celem jest udzielanie pomocy humanitarnej i rozwojowej osobom dotkniętym skutkami klęsk żywiołowych i konfliktów zbrojnych. Organizacja powstała 26 grudnia 1992.

Zakres prac: koncepcja, kreacja, personalizacja, produkcja.

Skład mailingu: list, kartka 3D z ruchomymi elementami, woreczek foliowy

Cel działań: Budowanie relacji, pozyskanie funduszy na dalszą działalność statutową.
Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na element w postaci kartki 3D z ruchomym pajacykiem. To serce całego mailingu. Mailing nadany tuż przed świętami, przygotowany z dbałością o każdy szczegół. Duże wyzwanie stanowiła drobiazgowa konfekcja. 100 % ręczna robota, a efekt niebagatelny. Utkwi w pamięci na długo.

Klient

Polska Akcja Humanitarna

Data realizacji

Grudzień 2017

Kategoria
Direct Fundraising, 2017