Direct Channel | Pudełko świąteczne
17020
single,single-portfolio_page,postid-17020,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Pudełko świąteczne

O projekcie

Klient: Colian sp. z o.o. funkcjonuje w obrębie trzech dywizji biznesowych: słodyczy, kulinariów (przypraw, bakalii) i napojów. Na jej portfolio składają się znane, lubiane marki: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Familijne, Jeżyki, Akuku!, Appetita, Siesta oraz Hellena. Marki te nieustannie umacniają swoją pozycją na rynku, z sukcesem zdobywając wysokie pozycje w poszczególnych kategoriach. Colian konsekwentnie realizuje ekspansję na rynki zagraniczne.

Zakres prac – koncepcja, kreacja, produkcja i dystrybucja mailingu pocztowego.

Cel działań – dotarcie do zarządów firm z ofertą na przygotowanie świątecznych paczek.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu – mailing w postaci eleganckiego pudełka wysyłkowego. Jego budowa pozwala na dystrubucję pocztową bez uszczerbku na zawartości, którą w tym przypadku jest czekoladowy batonik. Pudełko wzbudza większą ciekawość adresata, niż koperta przez co zwiększa prawdopodobieństwo otwarcia przesyłki.

Klient

Colian sp. z o.o.

Data realizacji

listopad 2015

Kategoria
Direct Marketing, 2015