Direct Channel | Szczęśliwostki – edycja letnia
18198
single,single-portfolio_page,postid-18198,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Szczęśliwostki – edycja letnia

O projekcie

 

Klient: Miasto Szczyrk

Zadanie: stworzenie rodzinnej miejskiej gry terenowej, jako elementu promującego miasto i okolice.

Zakres prac: koncepcja gry miejskiej, stworzenie zasad i regulaminu, wdrożenie, druk materiałów promujących grę.

Cel działań: działania marketingowe miasta Szczyrk promujące zdrowy tryb życia dla całej rodziny.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na sam pomysł. Idea gry oparta jest na marce „Szczęśliwostki”. Zabawa polega na odwiedzaniu określonych miejsc turystycznych i zbieraniu naklejek ze szczęśliwostkami.  To zabawa dla całej rodziny, przy okazji promująca walory turystyczne okolicy. Zabawa aktywna, pełna pozytywnych emocji. Gra okazała się sukcesem, dlatego w roku 2018 stworzona zostanie nowa edycja zabawy, w której udział weźmie cała Beskidzka 5 (Brenna, Istebna, Wisła, Ustroń i Szczyrk).

 

Klient

Miasto Szczyrk

Data realizacji

czerwiec 2017

Kategoria
Inne, 2017