Direct Channel | Tabliczka oszczędności SKO
17028
single,single-portfolio_page,postid-17028,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Tabliczka oszczędności SKO

O projekcie

Klient: PKO Bank Polski – od blisko stu lat konsekwentnie buduje swoją wiarygodność, dbając o bezpieczeństwo powierzonych mu środków i finansując potrzeby kolejnych pokoleń polskich rodzin i przedsiębiorstw.

Zakres prac – koncepcja, kreacja, produkcja.

Cel działań – stworzenie narzędzia zachęcającego dzieci do systematycznego i długotrwałego oszczędzania w Szkolnej Kasie Oszczędności PKO Banku Polskiego.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu – dzieci uwielbiają kolekcjonować. Karty, naklejki, żetony… Postanowiliśmy wykorzystać ten fakt i zmienić oszczędzanie w świetną zabawę! Razem z firmą Canca stworzyliśmy dla PKO Tabliczkę Oszczędności – kartonowy arkusz w formacie A4 z otworami na monety. To proste narzędzie jak mało które motywuje dzieci do zebrania wszystkich „drobniaków” leżących w domu. Dzieci zrobią wszystko, aby jak najszybciej zapełnić całą tabliczkę. A cała tabliczka to równe 50 zł. Ziarnko do ziarnka…Potem wystarczy już tylko wpłacić te pieniądze na SKO i zacząć zbieranie od początku!:)

Klient

Pekao Bank Polski

Data realizacji

grudzień 2015

Kategoria
Direct Marketing, Kolorowanki 3D, 2015