Direct Channel | Kreatywna ulotka, rozkładana
18397
single,single-portfolio_page,postid-18397,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Kreatywna ulotka, rozkładana

O projekcie

Klient: Fundacja Veolia. Jej głównym celem jest działalność na rzecz ochrony środowiska, pomoc społeczna oraz dobroczynna, działalność oświatowo-edukacyjna, promocja i organizacja wolontariatu oraz działalność charytatywna.

Zakres prac: zaprojektowanie niestandardowej ulotki – nowoczesnej, ciekawej graficznie i w nietypowym formacie.

Cel działań: działania marketingowe, wizerunkowe i informacyjne.

Na co warto zwrócić uwagę: na oryginalny kształt ulotki, który nawiązuje do plastrów miodu,  kojarząc się z przyrodą, ekologią i ochroną środowiska, a więc aspektów, w których klient działa.

Zamknięta ulotka ma średnicę 23 cm, po otwarciu – prawie 44 cm. Już sam jej rozmiar  i kształt przyciąga uwagę. Sposób rozkładania ulotki to jej dodatkowy atut. Zapada w pamięć, budzi pozytywne skojarzenia i zaciekawienie, czym zachęca do zagłębienia się w jej treści. A miejsca na ich umieszczenie też jest sporo.  Co ważne, ulotka została wydrukowana na papierach ekologicznych.

Warto wykorzystywać nietypowe formaty i formy składania. Zaciekawienie to klucz do serca odbiorcy, który potem chętniej przeczyta przedstawione mu treści. Tego typu ulotka pozwala się wyróżnić na tle innych materiałów reklamowych i promocyjnych, którymi odbiorcy są dziś zalewani. Większość z nich ląduje niestety w koszu, a włożona w projekt praca i pieniądze idą na zmarnowanie. Polecamy!

 

Klient

Fundacja Veolia

Data realizacji

kwiecień 2018

Kategoria
2018, Inne