Direct Channel | Ulotka obrotowa – edukacyjna
17983
single,single-portfolio_page,postid-17983,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Ulotka obrotowa – edukacyjna

O projekcie

Klient: WWF Polska – jest jedną z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Jej misją jest powstrzymanie szybko postępującej degradacji przyrody. Ratuje najcenniejsze przyrodniczo miejsca w ponad 100 krajach na 6 kontynentach, dzięki wsparciu ponad 5 milionów darczyńców na świecie.

Zakres prac: kreacja graficzna ulotki, druk, konfekcja.

Cel działań: stworzenie ulotki edukacyjnej, budowanie relacji z darczyńcami,.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na formę i projekt graficzny. Ulotka stworzona na bazie koła, składa się z dwóch elementów połączonych ze sobą nitem. Dzięki przesuwanej konstrukcji ulotki jej forma jest jeszcze bardziej atrakcyjna. Całość wydrukowane na wysokiej jakości papierze ekologicznym.  Patent jak najbardziej do powtórzenia.

Klient

Fundacja WWF Polska

Data realizacji

lipiec 2017

Kategoria
Direct Fundraising, 2017