Direct Channel | Ulotka typu „wąż” – Manutan
18023
single,single-portfolio_page,postid-18023,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Ulotka typu „wąż” – Manutan

O projekcie

Klient: Manutan: dostawca wyposażenia biur i magazynów oraz artykułów BHP.

Zakres prac: pomysł, kreacja, copywriting, produkcja, konfekcja, wysyłka.

Skład mailingu: ulotka w formie tasiemca.

Cel działań: promocja grupy produktów, sprzedaż.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na sposób otwierania i budowę przekazu marketingowego. Trzymając ulotkę w dłoniach nic nie wskazuje na to, że jej sposób otwierania będzie tak nietypowy. Otwieramy strona po stronie, podążając za kolejnym kartkami. Rozbudzamy zainteresowanie odbiorcy tą nietypową  formą, a tym samem treścią, która się na ulotce znajduje. Konstrukcja ulotki budzi ciekawość, odbiorca zastanawia się nad tym co będzie dalej, jak to się otworzy – co jest na końcu? Ulotka zaprojektowana drobiazgowo, zupełnie inna od tego typu produktów marketingowych. Pamiętajmy, że zaciekawienie odbiorcy to pierwszy krok do sprzedaży.

Klient

Manutan Polska

Data realizacji

listopad 2017

Kategoria
Inne, 2017