Direct Channel | Voucher
16622
single,single-portfolio_page,postid-16622,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Voucher

O projekcie

Klient: P4 Sp. z o.o. (PLAY) – najszybciej rozwijająca się sieć telekomunikacyjna w Polsce.

Zakres prac – mailing bezadresowy B2B

Cel działań – promocja i sprzedaż usług dla biznesu w punktach sprzedaży.

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie skuteczności mailingu – ekskluzywna koperta w kolorze srebrnym podkreśla rangę przekazu i wyraża szacunek dla adresatów. Voucher bogato uszlachetniony, żeby podkreślić benefity, oraz żeby zabezpieczyć przed fałszowaniem – Voucher daje duże rabaty. Pomimo, że voucher jest obficie uszlachetniony foliami, lakierami UV i UV 3D, sam papier jest powlekany, to w dodatku go spersonalizowaliśmy, niepowtarzalnym kodem rabatowym.   

Klient

P4 Sp. z o.o. (PLAY)

Data realizacji

grudzień 2014

Kategoria
Direct Marketing, 2014