Direct Channel | Wielkanoc z Playstation
17785
single,single-portfolio_page,postid-17785,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-9.1.3,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2.1,vc_responsive

Wielkanoc z Playstation

O projekcie

Klient: Sony Interactive Entertainment Europe Limited –  robi wszystko dla graczy. Od roku 1995 zapewnia niewiarygodne wrażenia, niesamowite przygody i tysiące intrygujących postaci w domach graczy na całym świecie.

Zakres prac: kreacja, produkcja, konfekcja, wysyłka.

Cel działań: komunikacja marketingowa o wielkanocnej wyprzedaży w formie prezentów świątecznych wysłana do przedstawicieli środowiska opiniotwórczego (blogerzy, vlogerzy, dziennikarze).

Na co warto zwrócić uwagę w zakresie tego projektu: na ciekawy zestaw gadżetów i opakowanie.  W środku zestawu zapakowanego w eleganckie metalizowane pudełko znalazły się: kartki pocztowe utrzymane w lekkiej i zabawnej konwencji, kupon rabatowy i owijki na jajka w żółtej wielkanocnej kopercie. Ten ostatni produkt to gwóźdź programu. Obrandowane owijki, które zapewne wylądowały w niejednym wielkanocnym koszyku. Drobiazg, a zapada w pamięć.

Klient

Playstation Polska

Data realizacji

kwiecień 2017

Kategoria
Direct Marketing, 2017